علمی و آموزشی

علمی و آموزشی

الکترونیک و کامپیوتر
علمی و آموزشی

علمی و آموزشی

الکترونیک و کامپیوتر

روش تعمیر کلید های گوشی سامسونگ

سلام دوستان 

شاید این اشکال سامسونگ برای خیلی ها پیش آمده باشد که کلید پاور و کلید های ولوم سفت می شود و بد کار میکند . علت خرابی چربی و گرد و غبار است که بین کلید و بدنه دستگاه رسوب می کند . شما کمی الکل نیاز دارید و یک دستمال کاغذی . 

نحوه تعمیر . 

توجه داشته باشید روی هر کلید یک قطره الکل بریزید و پس از 10 ثانیه با دستمال کاغذی در حالی که کلید را فشار می دهید و رها می کنید الکل را تمیز کنید . این کار را 5 الی 10 بار انجام دهید . فقط نکته مهم این است که یک قطره الکل بیشتر نریزید چون مقدار بیشتر ممکن است باعث نفوذ به داخل دستگاه و اسیب به دستگاه شود . 



کلید های سامسونگ 




یک قطره الکل روی هر کلید و بعد از 10 ثانیه با دستمال کاغذی تمیز کنید و کلید را به دفعات فشار داده و رها کنید 



دستال کاغذی را روی الکل بمالید و در این حالت کلید را هم باید فشار داده و رها کنید  و این کار را چندین بار انجام دهید .



توضیح مهم این که شما با زدن یک قطره و برای بار اول مشاهده میکنید که کلید نرم شد و دیگر بد کار نمیکند ولی  هنوز چربی کاملا پاک نشده و اگر چندین بار این کار را انجام ندهید مجددا وقتی الکل بپرد چربی باعث کار کرد بد می شود .. پس  یادتان باشد 5 الی 10 بار روی هر کلید یک قره الکل بریزید و تمیز کنید ..

موضوع بعدی  که باید توجه داشته باشید اگر شیشه الکل دارید  و از خود شیشه برای ریختن الکل استفاده میکنید اول به قطره قطره امدن الکل اطمینان حاصل کنید و بعد شیشه را روی گوشی مایل کنید . چون اگر بصورت اشتباه درب شیشه باز شود و مقدار الکل زیاد خارج شود گوشی شما آسیب میبیند چون الکل دارای  مقداری آب است و اگر به مقدار زیاد ریخته شود آسیب می رساند ..

موفق باشید 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد