علمی و آموزشی

علمی و آموزشی

الکترونیک و کامپیوتر
علمی و آموزشی

علمی و آموزشی

الکترونیک و کامپیوتر

تعمیر دستگاههای صوتی و تصویری قدیمی در محل

تعمیر و سرویس  انواع دستگاههای صوتی و تصویری و الکترونیکی و قدیمی در محل  و در حضور شما (تهران) .

اگر دستگاه الکترونیکی خاص  قدیمی مانند رادیوضبط و رادیولامپی یا رادیو ترانزیستوری و آمپلی فایر یا رادیو ضبط دو کاسته و ویدئو و.....  دارید و قصد تعمیر آن را دارید و  می خواهید عمل تعمیر جلوی چشمان شما انجام شود  با من تماس بگیرید تا با هماهنگی در زمان مناسب با وسایل کامل در حضور شما دستگاه را تعمیر کنم  .

     رضایت شما و تجدید خاطرات گذشته  در تعمیر اساسی دستگاهها ست .

توجه توجه

تماس های زیادی با من میشود و خیلی ها دستگاههای دارند که از نظر ارزش مادی ممکن است زیاد نباشد . به عنوان مثال یک ویدئو را در حال حاضر میتوانید در سایت دیوار یا شیپور بین 100 تا 400 هزار تومان خریداری کنید پس تعمیر آن مقرون به صرفه نمی باشد . یا اگر دستگاههای دارید که مشکلات ساده مانند تعویض تسمه و ... دارند را می توانید با مراجعه به تعمیر کار های محلی انجام دهید . 

درضمن اگر دست به آچار هستید و خودتان میتوانید کارهای ساده رو انجام بدید من با کمال میل حاضر به راهنمایی شما هستم و بابت راهنمایی هزینه ای دریافت نمیکنم .فقط زمان تماس بین ساعات 10 صبح تا 10 شب باشد بهتر است .

.برای کار تعمیر ات ساده همیشه موارد ایمنی را رعایت کنید مثلا دستگاه را از برق بکشید و بعد از تعمیر اگر برای تست نیاز بود به برق متصل کنید با دقت انجام دهید . اگر این مسئله را تاکید میکنم علتش این است که اول برق خودتان را نگیرد و دوم این که گاهی اوقات کودکان در کنار شما حس کنجکاوی دارند و ممکن است خدای ناکرده آسیب ببینند ..

این را هم بگم افرادی با من تماس گرفتند و برای تعمیر یک رادیو جیبی کوچک از من کمک خواستند و برایشان قیمت مهم نبوده و چون اون دستگاه یادگاری بوده فقط خواستند که دستگاه درست و استاندارد تعمیر بشه . پس اگر قیمت دستگاه برایتان مهم نیست و دستگاه ارزش معنوی دارد من در خدمتان هستم . 

این را نوشتم چون بعضی تماس میگیرند و انتظار دارند من با لوازم به منزل آنها بروم و مثلا ویدئو یا رادیو ضبط آنها را تعمیر کنم و هنگام پرداخت پول میگویند مگر دستگاه چقدر ارزش دارد !!!!اگر فکر میکنید دستگاه شما ارزش ریالی آن مهم است و از نظر معنوی برایتان ارزش ندارد.  لطفا با من تماس نگیرید . چون ممکن است بتوانید دستگاه خودتان را بصورت سالم از اینترنت پیدا کنید ...

من با تجربه سالیان زیاد در زمینه تعمیرات هیچ آسیبی به دستگاه شما نمیزنم و تعمیر دستگاه شما را استاندارد انجام می‌دهم پس خواهش میکنم این مسئله را مد نظر داشته باشید.  خیلی ها تماس می‌گیرند و از من قیمت می‌پرسند. باید عرض کنم کار با کار فرق می‌کند برای بعضی از کارها باید دو تا سه یار مراجعه کنم و بعضی از کارها یک ساعته انجام می‌شود و من پول تجربه و تمیز کار کردن را میگیرم . اجرت من از پانصدهزار تومان شروع می‌شود و دستگاه را سرویس کامل میکنم حالا چه دستگاه حرفه‌ای صوتی تصویری باشد چه رادیو جیبی کوچک ..بعضی از دستگاههای ممکن است خیلی زیاد کار داشته باشد که با مشتری هماهنگ می‌شود.

 لطفا قبل از تماس از دستگاه خود عکس ویا فیلم  تهیه کنید و به شماره من واتساپ کنید۰و بعد تماس بگیرید تا در وقت سرفه جویی شود . راستش رو بخواهید با توجه به راهنمایی رایگان تماس های من بسیار زیاد است و اگر شما بخواهید توضیحات را تلفنی عنوان کنید خیلی وقت گیر خواهد بود . 

شماره واتساب اینجانب متین 

09392121007

 به این ترتیب کار شما زودتر بررسی و پاسخ داده می‌شود 


در خدمت شما هستم 


تلفن  09392121007

متین

نظرات 31 + ارسال نظر
ابراهیم خانی پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:48 ق.ظ

اقای متین سلام.من یک دستگاه -رادیو.کاست.سی دی شارپ مدل (cd-u10)دارم البته مدل قدیمی . میخواستم بدونم قابل تعمیر هست واگر برای بازدید بیاید هزینه ان چقدر است

جلالی یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام شماره تماس بنظر اشتباه می آید اگر مقدوره شماره دیگه ای اعلام فرمایید

sara دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 01:28 ق.ظ

ایول دمت گرم ...کارت درسته ...گوشیم عالی شدهههه

حسین پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 08:56 ق.ظ

با سلام ، من یک ضبط صوت سامسونگ مدل VL6800 دارم و قسمت وی سی دی از کار افتاده میخواستم بپرسم ارزش تعمیر را دارد و حدوداً اجرت تعمیرش چقدر است . با تشکر

محمد چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 03:57 ب.ظ

با سلام
ببخشید مزاحم شدم من یک بط ریلی خریدم میخواستم ببینم شما میتونید درست کنید یا خیر ؟
متشکرم

علیرضا یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 05:48 ب.ظ

با سلام و وقت بخیر یک ضبط جی وی سی جلو پنلی دارم که متاسفانه کاست آن کار نمیکند خواهشمند است اگر برای شما مقدور هست جهت تعمیر مزاحم حضرتعالی بشم

علی پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام من یک ضبط پاناسونیک دارم مدل 177 روشن نمیشه کرج هستم کیانمهر ممنون میشم اگه بشود این ضبط را برایم تعمیر بکنید تماس 09227613269 ابراهیمی

خطیبی جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 06:54 ب.ظ

سلام ضبط سامسونگ مدلmax vl6800دارم نیاز به تعمیر داره تعمیر انجام میدید؟

حسن قزل ایاغ دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 11:18 ب.ظ

دستگاه بوم باکس ال جی مدل LPC-D11000 دارم نیاز به تعمیر کاست پلیر و سی دی پلیر دارد.
لطفا اطلاع دهید که میتوانید تعمیر فرمایید
با تشکر

پرویز اردوییرادیو ترانزیستور یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 01:26 ب.ظ

رادیو ترانزیستوری دارم فلش خور از کار افتاده لطف می کنید برای تعمیر ۰۹۱۹۷۹۴۶۶۷۴ تهران صادقیه

نادر شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 02:01 ب.ظ

با سلام به دوستان یک رادیو لامپی داشتم دادم آقای متین برام تعمیر کرد بسیار بسیار راضی هستم کمی قیمت تعمیر رو بالا گفت ولی کار من رو انقدر تمیز انجام داد که رضایت کامل کامل دارم ..البته کمی سرش شلوغه و تا فرصت به من رسید یک ماه زمان برد ..ولی دمش گرم ..گفتم مطلب و تجربه خودم رو بنویسم

فیروزه از مشهد یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 08:38 ق.ظ

آقای متین
سلام
میخواستم تشکر کنم. تمام مراحلی که تلفنی راهنمایی کردید را انجام دادم و ضبط صوت مارشال قدیمی من درست شد و حالا کلی لذت میبرم از شنیدن موسیقی کاست های قدیمی. واقعا کیف میکنم که هنوز متخصصینی وجود دارن که به کارشون واردن و حتا ندیده و از طریق تلفن و بی چشمداشت تخصصشون رو در اختیار دیگران قرار میدن.
بازهم ممنون

حامد از رشت یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام
من یک ضبط صوت سونی LBT-D305 دارم
قسمت کاست دو لبه اش تا 2-3 سال پیش خیلی خوب کار می کرد ولی الان بعد از چند سال که یه کاست گذاشتم دیدم هد موقع بالا اومدن یا برگشت نوار گیر می کنه و نهایتا درب کاست هم باز نمیشه آیا به خاطر عدم استفاده و فرسودگی تسمه است؟
رادیو FM هم کار می کرد ولی الان از کار افتاد و کانالی رو پیدا نمی کنه
امکان تعمیرش هست؟ هزینه اش چندان مهم نیست
فقط می خوام سرویس بشه و کار کنه و معیوب یه گوشه نیافته
ممنون
حامد از رشت

حامد از رشت یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 12:18 ب.ظ

شماره تماس من 09113350250
حامد از رشت

حاجی آقا چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1398 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام وقت بخیر.من یک استریو قدیمی دارم تک کاسته.یکی از کلیدهاش شکساه قسمت داخلیش که شبیه اهرم عمل میکنه.تسمه صبطش هم پاره شده.متاسفانه باندهاش هم ایراد داره بیشتر از قسمتی که فیش میخوره.میهواستم ببسنم درست بشو هست.شماره تماس من 09197218846

نفیسه رضایی دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 10:43 ق.ظ

من یه ضبط سامسونگ دارم دوتادرب کاستش خرابه سه دیسکشم خرابه ۶یاقابل تعمیرهست هرجابردم گفتن قعاتش گیرنمیادمیشه یانه؟مرسی

مناف شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام خدمت آقا متین ..
خواستم تشکر بکنم از خوبی شما و این که من رو تلفنی راهنمایی نمودید تا استریو من درست شد . از این که تو این کشور کسانی مثل شما بدون هیچ مبلغی مردم را راهنمایی میکنند و هیچ مبلغی نمیگیرند کمی شوکه شدم ..چون الان تو این کشور فقط . فقط . پول و دریافت مبلغ باعث انجام کار می شود ولی شما وقت گذاشتید و تلفنی من رو راهنمایی کردید ..خواستم این رو بنویسم تا دیگران بدانند و این کار پسندیده بیشتر شود . باز هم تشکر انشالله خدا کسب شما رو هروز بهتر کنه ..دوستدار شما مناف

حمید داورپژوه چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام
من یک دستگاه ضبط وپخش کاستی و دی وی دی پرتابل (چند کاره) دارم درب کاست و درب دی وی دی خارش شکسته ودرضمن نه دی وی دی کار میکنه ونه پخش کاست وولوم صدا هم خش داره سرویس میخواهد
آیا شما تعمیر میکنید وهزینه حدودی چقدر میشه ؟

رضارضایی دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 01:33 ق.ظ

سلام
خداقوت عزیزان ممنون میشم بنده را راهنمایی کنید
تلفن پاناسونیک با ضبط مکالمه کاست کوچک دارم
kx-t4311bx مدل است خرید دارا پیدا میشه
آیا ارزش تعمیر دارد و یا شما توصیه برای فروش میکنید

محمدعلی سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 10:52 ق.ظ

به نامخدا باسلام من یکرادیو ضبط مدلsameks sm-htd3103
که تصور تلوزیونی تنظیم نیست با سیستم جدید میشود کاری انجام دادو هزینه چه مقدار است باتشکر

علی اکبر رضایی سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1399 ساعت 01:11 ق.ظ

اقای محترم با سلام من یک ویدیوسامسونک مدلx400 که درحال حاضروضوح تصویر ندارد با رنگ ابی پخش میکند چون میخواهم فیلمهای vhs قدیمی خودم راتبدیل کنم نیاز به راهنمایی جنابعالی وتعمیر ان دارم چنانچه محبت فرمایید قرین تشکر خواهد بود علی اکبر رضایی ۰۹۱۲۵۴۸۹۱۹۳

فرشاد میرمیران ورزنه چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 04:27 ب.ظ

بسمه تعالی‌
سلام.رادیوهای ترانزیستوری قدیمی دارم.عکسشو در واتساپ گذاشتم.هزینه تعمیر اینها چقدر میشود؟

فرید پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام .یک دستگاه رادیو و ضبط و پخش و گرامافون سیلور دارم.متاسفانه قبلا توسط افراد غیر متخصص ضبط و پخشش دستکاری شده و ریواردش و ریکوردش کار نمیکنه و تسمه هم باید عوض بشه ضمنا نخ تونیننگ رادیوش هم پاره شده ولی گرام سالمه.میتونید تعمیرش کنید؟

بابک دهخدا شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 04:20 ب.ظ

من یک ضبط ریلی لامپی یونی دارم،برای تعمیر مزاحم سدم شماره۰۹۱۲۴۲۶۴۴۲۰ هستم

آنا روستا سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 05:16 ب.ظ

سلام ببخشید یه ضبط کاست خور قدیمی دارم خوب داشت کار میکرد یه دفعه از کار افتاد بازکردم دیدم تسمش داره پاره میشه تسمه هاشو عوض کردم کارمیکنه میچرخه مشکلی نداره ولی صداش درنمیاد اگه از بلندگو بود باید صدای رادیو هم درنمیومد ولی رادیو صدا دارهمن ازین ضبط یکی دیگه هم دارم کاست اینو کندم زدم به اون دیدم کار میکنه و میخونه فهمیدم کاستش خوبه. دوباره وصلش کردم به دستگاه خودش دیدم صدا نداره قطعه ولوم که به برد وصله رو با پیچ گوشتی بازی کردم یک لحظه صداش اومد فهمیدم از اونه میخوام ببینم اون قطعه رو تو بازار دارن ؟ چجوری میشه تعویض کرد با لحیم میشه؟

رضا نظری شنبه 27 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 08:29 ب.ظ

آقا دستت درد نکنه راهنمایی کردی و کارم انجام شد . اصلا فکر نمیکردم تو ایران همچین آدم هایی باشن که رایگان با جان و دل راهنمایی کنن ..انشاالله هرچی از خدا میخواهی بهت بده

خرم زاده پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1401 ساعت 04:28 ب.ظ

باسلام ودرود خدمت شما ،من یک دستگاه دک سونی مدل ۱۳۵ دارم ،این دک را موقع ای که پشت آنرا باز کردم وبا اسپری ناهید تمیز کردم یک باند آن از کار افتاده و ۲ روز دستگاه را باز گذاشتم تا شاید خوب خشک بشه ولی باز هم کار نکرد ، آیای شما میتونید راهنمایی بکنید که چطور میتونم ایراد را حل کنم؟

افشار جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام یک دستگاه ریل فیلیپس قدیمی دارم خراب است ممکنه زحمت بکشید

فرهاد شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:39 ب.ظ

درود دوست گرامی .
من یه گرامافون مستر وویس دارم .هندلی .ولی یکی از چرخ دنده اش خورد شده . میتونید تعمیرش کنید ؟

حمید جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام
من یک ضبط دوکاسته ایوا دارم.ازکارافتاده موتورش روشن میشه ولی صدایی ازش پخش نمیشه.لطفا راهنمایی یا اینکه ادرس بدید بیارم خدمتتون برای تعمیر-ممنون میشم کمک کنید

آراد رایا یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 05:15 ب.ظ

درود بر آقا متین،خدا قوت،ناب متین خان شما کرج هم تشریف میارید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد