علمی و آموزشی

علمی و آموزشی

الکترونیک و کامپیوتر
علمی و آموزشی

علمی و آموزشی

الکترونیک و کامپیوتر

وقتی یک عمر تو کار تعمیر لپتاپ باشی و یا کلا تو کار تعمیرات الکترونیکی باشی......و

         من همیشه به دوستام البته دوستای تعمیر کارم می گم همیشه سعی کنید به کسانی که جویای یادگیری هستند راهنمایی کنید و کار را به انها یاد بدهید .چون جوینده یابنده هست و اگر از شما یاد نگیرند از کس دیگه یاد می گیرند پس چه بهتر که از شما یاد بگیرند تا شاید بتوانند روزی همانند شما به دیگران و یا حتی به شما هم مطالبی که در تعمیرات به انها می رسند اموزش دهند متاسفانه ما در ایران از این گونه تعمیر کار ها و یا اوستا کار هایی که اهل آموزش باشند کم داریم یا اصلا یاد نمیدهند یا اگر مشکلی با یاد دادن نداشته باشند حوصله یاد دادن ندارند البته شاگرد هایی داریم که حتی اگر التماس هم بکنید حوصله یاد گیری ندارند ..

        شما کافیه در مورد تعمیرات تو یو تیوب  تایپ کنید و ببینید چقدر فیلم اموزشی پیدا میکنید و  آیا چند تا فیلم آموزشی به زبان فارسی در یو تیوب پیدا میکنید ..به خدا همین طوری که برای حل یک مشکل تو اینترنت سرچ میکنید و یک فیلم آموزشی به شما کمک می کند تا مشکل شما حل شود اگر یک مطلب یا یک مورد خاص پیدا کردید که فکر میکنید به درد کسی می خورد یک فیلم یا یک متن در مورد آن بنویسید و آن را در اینترنت قرار دهید تا کس دیگری را خوشحال کنید .


از شما تقا ضا می کنم به فکر هموطنان خود باشیم 

بهترین روش چسباندن برچسب محافظ ال سی دی روی شیشه موبایل یا تبلت

با توجه به این که اکثر موبایل ها و تبلتهای جدید دارای ال سی دی های بزرگ و تاچ هستند و برای عدم آسیب رساندن به انها باید روی انها برچسب زد امروز گفتم برایتان روش صحیح نصب برچسب محافظ را برایتان توضیح بدهم ...


1- اول این که محلی که برای نصب انتخاب می کنید باید عاری از گردو غبار باشد مثلا در کوچه و خیابان و در خانه وقتی زیاد لباسها و پارچه ها گرد و غبار ایجاد می کند جای مناسبی نیست.محل باید ارام باشد و حرکت در آن مدتی صورت نگرفته باشد تا غبار های کوچک معلق در هوا کمتر باشد.


2. دوم این که یک چسب شیشه ای داشته باشید و اگر روی صفحه نمایش ( ال سی دی ) گرد و غبار یا جای چربی دست یا اثر انگشت وجود دارد یک تکه چسب شیشه ای بکنید و آن را روی محل مورد نظر بچسبانید و با دقت چسب را بکنید تا گردو غبار و یا چربی از روی ان پاک شود


3. بر چسبهای موبایل عموما دارای شماره 1 و 2 است که اول شما باید برچسب شماره یک را بکنید و آن را روی موبایل بچسبانید و بعد برچسب 2 را بکنید


4 . یادتان باشد اگر بر چسب را چسباندید و دیدید که کج شد دقت کنید اثر انگشت شما زیر برچسب نیفتد آن را بکنید و باز مجدد بچسبانید .


یک نکته مهم در مورد نگهداری لپتاب و نوتبوک

لپتاپ و نوتبوک در اثر کارکرد زیاد باعث گرفتگی مجرای خنک کننده سی پی یو و کارت گرافیک میشود که باید هر 6 ماه یک بار با فشار باد محل خروج هوا را باد بگیرید و آن را تمیز کنید این یک مسئله بسیار مهم برای یک لپتاپ هست.

پس رعایت کنید و رسیدگی کنید تا دستگاه شما همیشه سالم باشد

سوال در مورد لپتاپ یا نوتبوک و تبلت دارید بپرسید

با سلام به همه دوستان همراه 

      . از امروز می خوام برای تعمیرکاران و علاقه مندان به تعمیرات لپتاپ  نوتبوک  و تبلت خدمتی جدید ارائه بدم . با خودم گفتم من که این همه تجربه در زمینه تعمیرات الکترونیک و  خصوصا لپتاپ نوتبوک و تبلت دارم میتوانم برای شما جوانان مفید باشم .

.        اگر سوالی داشتید با کمال میل در خدمت شما هستم . به عقیده من تعمیرکاران باید همدیگر را راهنمایی کنند در این صورت هم اطلاعات خودشان بالا میرود هم میتوانند گره کار کسی را باز کنند .

هر سوالی داشتید با من تماس بگیرید


..متین هستم 09392121007