علمی و آموزشی

علمی و آموزشی

الکترونیک و کامپیوتر
علمی و آموزشی

علمی و آموزشی

الکترونیک و کامپیوتر

نکات مهم در ارتباط با نحوه صحیح و استاندارد نگهداری استفاده و حمل و نقل لپتاپ . تبلت و موبایل



     امروز این متن را در حین مسافرست در موبایلم دارم  برایتان می نویسم که هم از یادم نرود و هم بدانید حتی در مسافرت هم به فکر شما دوستان هستم .

    

    در جوامع امروزی دستگاههای الکترونیکی جای خود را در زندگی ما باز کرده و میتوان گفت عضوی از خانواده ما شده . از همین موضوع به ارزش این دستگاهها نه از دید مالی و یا اطلاعات شخصی بلکه از دید معنوی میتوان پی برد . شما یک موبایل یا یک لپتاپ دارید با این دستگاه مدتی کار میکنید تمام  دی ان ای دست و حتی صورت شما که اصل وجودی شماست روی گوشی یا لپتاپ می نشیند و این از نظر علمی باعث میشود شما دلبستگی خاصی به گوشی یا لپتاپ خود داشته باشید . شاید همه شما دوستان یک موبایل قدیمی یا یک لپتاپ قدیمی داشته باشید که الان در انباری یا در کشوی میزتان گذاشتید و همیشه یک احساس خاصی نسبت به آن دارید این همان احساس دوستی بین انسان و ماشین است.


   شاید کمی از نظر شما این دیدگاه تخیلی باشد ولی کمی به خودمان بیاییم واقعا نسبت به بعضی از اجسام دلبستگی نداریم . این بی شک در پی انتقال دی ان ای از بدن انسان به ماشین است . البته اگر نظری به جز این دارید با کمال احترام به نظر شما احترام می گذارم  ولی نظر من نسبت به این موضوع حاصل چندین سال تجربه و سوال جواب از دوستان و مشتریان است.

    

   حال از مقدمه میگذریم و به اصل مطلب که در عنوان به ان اشاره کردم میپردازیم . نگهداری از دوست همراه خودمان که در گاهی اوقات ناجی ماست در موقعی باعث شادی و در مواقعی باعث سود مالی برای ماست..


اگر اجازه بدهید در این رابطه اول نظر شما دوستان را جویا بشوم و بعد مطالب را عنوان کنم پس اگر هر تجربه ای دارید عنوان کنید تا به یک جوع بندی برسیم...