علمی و آموزشی

علمی و آموزشی

الکترونیک و کامپیوتر
علمی و آموزشی

علمی و آموزشی

الکترونیک و کامپیوتر

نکات مهم در ارتباط با نحوه صحیح و استاندارد نگهداری استفاده و حمل و نقل لپتاپ . تبلت و موبایل



     امروز این متن را در حین مسافرست در موبایلم دارم  برایتان می نویسم که هم از یادم نرود و هم بدانید حتی در مسافرت هم به فکر شما دوستان هستم .

    

    در جوامع امروزی دستگاههای الکترونیکی جای خود را در زندگی ما باز کرده و میتوان گفت عضوی از خانواده ما شده . از همین موضوع به ارزش این دستگاهها نه از دید مالی و یا اطلاعات شخصی بلکه از دید معنوی میتوان پی برد . شما یک موبایل یا یک لپتاپ دارید با این دستگاه مدتی کار میکنید تمام  دی ان ای دست و حتی صورت شما که اصل وجودی شماست روی گوشی یا لپتاپ می نشیند و این از نظر علمی باعث میشود شما دلبستگی خاصی به گوشی یا لپتاپ خود داشته باشید . شاید همه شما دوستان یک موبایل قدیمی یا یک لپتاپ قدیمی داشته باشید که الان در انباری یا در کشوی میزتان گذاشتید و همیشه یک احساس خاصی نسبت به آن دارید این همان احساس دوستی بین انسان و ماشین است.


   شاید کمی از نظر شما این دیدگاه تخیلی باشد ولی کمی به خودمان بیاییم واقعا نسبت به بعضی از اجسام دلبستگی نداریم . این بی شک در پی انتقال دی ان ای از بدن انسان به ماشین است . البته اگر نظری به جز این دارید با کمال احترام به نظر شما احترام می گذارم  ولی نظر من نسبت به این موضوع حاصل چندین سال تجربه و سوال جواب از دوستان و مشتریان است.

    

   حال از مقدمه میگذریم و به اصل مطلب که در عنوان به ان اشاره کردم میپردازیم . نگهداری از دوست همراه خودمان که در گاهی اوقات ناجی ماست در موقعی باعث شادی و در مواقعی باعث سود مالی برای ماست..


اگر اجازه بدهید در این رابطه اول نظر شما دوستان را جویا بشوم و بعد مطالب را عنوان کنم پس اگر هر تجربه ای دارید عنوان کنید تا به یک جوع بندی برسیم...

نظرات 1 + ارسال نظر
قاسم تهرانی جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام آقای متین فتحی
من گوشی سامسونگ s6 دارم که بعد از ریست فکتوری در مرحله سامسونگ اکانت قفل شده به اصطلاح قفل FRP و چون گوشی را دست دو خریدم جیمیل و اطلاعات شخصی فرد قبلی دارنده گوشی را ندارم و هچنان گوشی در حالت مانده من از سایت شما دیدن کردم و روش برطرف کردن این مشکل را دیدم ولی پس از زدن OTG گوشی برنامه نصب بالا میاد. در صورتی که راهی برای حل این مشکل دارید ممنون میشم از شما کمک بگیرم. 09124809746 قاسم تهرانی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد