علمی و آموزشی

علمی و آموزشی

الکترونیک و کامپیوتر
علمی و آموزشی

علمی و آموزشی

الکترونیک و کامپیوتر

ضعیف شدن صدا ایکون ایکس سامسونگ icon x samsung

برطرف کردن اشکال صدا برای ایکون ایکس سامسونگ 

-----

---

لوازم مورد نیاز 

یک برگ کاغذ سفید .

1 یک پنس یا موچین کوچک و ظریف 

2 یک سوزن کوچک و ظریف 

3 چسب همه کاره رازی(یا چسب مایع )  چسب یک دو سه نباید استفاده کنید 

4 الکل صنعتی یا طبی یا در نبودش ادکلن 

5 گوش پاکن

6 .دقت و حوصله و خواندن متن و نه فقط نگاه کردن به عکسها !!!!!

اول  کاغذ سفید را پهن کنید تا این که باعث شود متعلقاتی که باز میکنید را گم نکنید چون سیاه رنگ است و ممکن است گم شود ..هدفون را گرفته و قسمت لاستیکی را با دقت جدا کنید 

---

----

بعد با پنس اون قسمت پارجه ای سیاه رنگ را جدا میکنیم (با دقت )

---

---

 

یک طرف مشکی و یک طرف سفید است ..این پد پارچه ای است که با مواد داخل گوش کثیف میشود و باعث می شود شما صدا را ضعیف بشنوید و فقط باید این پد را هم چند مدت (بسته به استفاده و مقدار کثیفی تولید شده توسط گوش شما ) تمیز شود .

---

---

پد را روی کاغذ بگذارید و با گوش پاک کن که آن را به الکل آغشته کردید تمیز کنید ..یادتان باشد شما نباید محکم روی آن بکشید و الکل روی گوش پاک کن زیاد نباشد چون چند لایه دارد و اگر الکل زیاد باشد لایه ها ی آن از هم جدا می شود ..البته نمیخوام شما رو بترسونم این لایه ها فقط چند تیکه پارچه است و کار خاصی جز مانع عبور ضایعات گوش به داخل هدفون است ..بعد از این که هر دو طرف رو با گوش پاک کن تمیز کردید بگذارید رطوبت الکل از بین برود .

---

---

با یک سوزن کوچک شروع کنید به سوراخ کردن ریز ریز پد های پارچه ای فقط نکته مهم اینه که سمت مشکی روی کاغذ باشد و از سمت سفید عمل سوراخ کردن را انجام دهید حدود 20 الی 40 سوراخ ریز روی این سطح ایجاد کنید ..حواستان باشد لازم نیست سوراخها دیده شود این سوراخها فقط در حد این باشد که سر سوزن از پارچه عبور کند و فقط پارچه را با یک پنس نگه دارید و با سوزن حدود 20 الی 40 سوراخ ایجاد کنید ..

--

---

هد فون را برداشته و با دقت محل دور دایره شکل که قرار است پد پارچه ای روی آن چسبانده شود را کاملا تمیز کنید تا هیچ گونه چربی یا کثیفی گوش روی آن باقی نمانده باشد ..این کار را با چند بار تمیز کردن با گوش پاک کن و خشک کردن و باز تمیز کردن با گوش پاک کن انجام دهید ..

----

--

مرحله بعد مراحله چسب زدن است ..نکته مهم که حتما حتما باید رعایت کنید این است که هیچ گاه و هیچ گاه قوطی چسب رو روی هدفون قرار ندهید چون ممکن است مقدار چسب زیادی خارج شود و وارد بلندگوی حساس آن شود و صدای آن برای همیشه خراب می شود ..مقدار کمی چسب را روی یک سطح مثل کاغذ بمالید و با نوک سوزن به مقدار لازم برداشته و ان را رور سطح دایره شکل بمالید (((حواستان باشد مقدار چسب بسیار بسیار کم باشد چون این چسب فقط باید یک پد پارچه ای نازک را نگه دارد و نیازی به چسب زیاد نیست برای چسبانده شدن بهتر فقط تمیز بودن و عدم چربی باعث چسباندن خوب می شود نه چسب زیاد))) و با پنس پد پارچه ای را گرفته و روی محل قرار دهید .


---

---

  ---


در مرحله آخر پد پارچه ای را با پنس گرفته و روی محل مورد نظر قرار دهید و با سطح پنس  کمی فشار بیارید تا بهتر بچسبد ..بعد از آن باید 1 الی 2 ساعت صبر کنید تا چسب بهتر بچسبد و بعد حلقه لاستیکی را جا بزنید و لذت ببرید ..

توضیح دیگر اگر حوصله این کار را ندارید می توانید اون پد پارچه ای را بردارید و بدون پد استفاده کنید فقط هر چند وقت یک بار باید ضایعات گوش را از داخل ان پاک کنید ..فقط حواستان باشد وقتی دارید داخل سوراخ هدفون را تمیز میکنید نوک وسیله شما زیا د داخل نرود و با دقت تمیز کنید ..

اگر مطلب من توجه شما رو جلب کرد و جواب گرفتید خوب یا بد لطفا کامنت بگذارید و اگر چیزی را از قلم انداختم گوشزد کنید بیایید ما ایرانی ها تجربیات خود را به اشتراک بگذاریم ..کمی سخت است ولی وقتی مبینیم دیگران استفاده میکنند لذت بخش است ..پاینده باشید