علمی و آموزشی

علمی و آموزشی

الکترونیک و کامپیوتر
علمی و آموزشی

علمی و آموزشی

الکترونیک و کامپیوتر

سوال در مورد لپتاپ یا نوتبوک و تبلت دارید بپرسید

با سلام به همه دوستان همراه 

      . از امروز می خوام برای تعمیرکاران و علاقه مندان به تعمیرات لپتاپ  نوتبوک  و تبلت خدمتی جدید ارائه بدم . با خودم گفتم من که این همه تجربه در زمینه تعمیرات الکترونیک و  خصوصا لپتاپ نوتبوک و تبلت دارم میتوانم برای شما جوانان مفید باشم .

.        اگر سوالی داشتید با کمال میل در خدمت شما هستم . به عقیده من تعمیرکاران باید همدیگر را راهنمایی کنند در این صورت هم اطلاعات خودشان بالا میرود هم میتوانند گره کار کسی را باز کنند .

هر سوالی داشتید با من تماس بگیرید


..متین هستم 09392121007

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:31 ق.ظ

سلام آقا متین.شما تو کار تعمیرات تلویزیونهای ledوlcdوهمینطور مانیتورهایledوlcdهم هستید؟من هم بسیار به تعمیرات لپ تاپ وتلویزیونهای ال سی دی و ال ای دی علاقه دارم البته یه چند سالی کار هم میکردم ولی اینجا زیاد فایده نداشت تعطیل کردم.من بندرگناوه هستم .شما کجا تشریف دارید؟تهران هستید؟البته اینجا لپتاب استوک زیاد هست وتلویزیونهای ال ای دی با قیمت تقریبا مناسب اما بدون گارانتی.مدلهاشونم با تلویزیونهایی که تو تهران هست خیلی متفاوته.پشتشون یازده ساخت کره یا مالزی.

متین شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:09 ق.ظ

سلام دوست عزیز. بله من تهران هستم . اگر کاری داشتی من در خدمتم امیدوارم دریچه همکاریه خوبی باشه منتظر تماس شما هستم . تلف من 09392121007

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد