علمی و آموزشی

علمی و آموزشی

الکترونیک و کامپیوتر
علمی و آموزشی

علمی و آموزشی

الکترونیک و کامپیوتر

گوشی موبایل طرح اصل چینی معایب و نقاط قوت

مدتی است که کشور چین یا بهتر بگویم تولیدکنندگان گوشیهای موبایل در کشور چین مبادرت به ساخت گوشی های آندروید با قالب گوشیهای موجود در بازار کرده اند که در این مدت من با فروشندگان و استفاده کنندگان این نوع گوشیها ارتباط داشته ام و به طور خلاصه و البته بدون هیچ گونه طرفداری حقایق سخت افزار و نرم افزار این نوع گوشیها را برایتان بازگو میکنم

معایب گوشی های موبایل طرح اصل

1. رزلوشن پایین صفحه نمایش گر نصبت به مدل اصل

2. نداشتن جی پی اس...البته جی پی ار اس دارند که نباید اشتباه گرفته شود

3. کند بودن خواندن مموری که البته زیاد باعث اذیت کردن نمیشود .ولی نسبت به مدل اصلی کند تر است

4. کیفییت دوربین بسیار پایین در حد 1 الی 2 مگا پیکسل

5.شارژ طولانی باطری

6.نبود برنامه برای آپگرید و نداشتن پشتیبانی مفید

7. نبودن قطعات گوشی در بازار

8. بدنه کمی ضعیف و بد بودن کیفییت رنگ قاب که باید حتما قاب ژله ای استفاده شود

9. دوام بسیار پایین سخت افزار 

10 . مقدار رم و رام دروغین و فیک 

11. مقدار مگاپیکسل دروغین  دوربین جلو و عقب 

12 سوکت شارژ بسیار حساس و نا مرغوب 

نقات قوت گوشی های موبایل طرح اصل

1. قیمت مناسب تقریبا یک چهارم قیمت مدل اصلی

2. نصب تقریبا همه نوع بازی و برنامه بدون مشکل

3. ظاهری کاملا مشابه اصل

4.نصب اختیاری همه برنامه ها روی مموری هنگام نصب برنامه با یک گزینه مجزا که خیلی خیلی گزینه مهمی است این مسئله را همه کسانی که آندروید دارند میدانند چون مموری داخلی همیشه محدود است و این گزینه به خاطر این در گوشیهای چینی لحاظ شده چون رام کمی دارد و با نصب برنامه روی رام اصلی زود پیغام پر شدن حافظه را می دهد . 

http://s3.picofile.com/file/8100574750/aasss.jpg

نظرات 212 + ارسال نظر
سبحان چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:06 ب.ظ http://hsjsjskeek@ail

یعنی اینابی که زدن دروبین 8دروغه؟؟؟

سبحان یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 08:11 ب.ظ http://sobhansobhani1377@gmail.com

سلام عرض خسته نباشی میخاستم ببینم فورجی دار اینا هست لطفا با این شماره تماس بگیرید ویا پیام بدین ۰۹۳۰۰۷۹۸۹۴۶

محمد چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 06:33 ب.ظ

یعنی من نخرم یا بخرم؟

نخرید

Masood شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 04:37 ب.ظ

من میخوام بخرم بهو خریدم خراب نشه مثلا خاموش بشه یا بسوزه چیزی

به نظر من نخر

MERAJ یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:27 ق.ظ

من میخوام آیفون7طرح بخرم .بخرم یا نخرم با توجه به نکات مثبت و منفی

Mehran سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 05:47 ب.ظ http://merajghafori0210@gmail.com

سلام من میخام یه ایفون 7پلاس فول کپی بخرم...این کارو بکنم یا نه؟؟لطفا راهنماییم کنین..قیمتشم گفته ۴٣٠ تومن

نه ...اصلا

ساناز یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام من می خوام روی این گوشی ها تلگرام و فیلتر شکن نصب کنم میشه راهنمایی بفرمایید

بله میشه ولی کمی کنده

شقایق پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 10:37 ق.ظ http://akdlx

گوشی ccit i8 t5 چینی هست یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

mahdi پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 12:19 ق.ظ

به نظر شما s8خوبه طرح نمی ترکه

محمدرضا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 01:32 ق.ظ

سلام من یکشنبه 27 آذر گوشی سامسونگ j7pro از جلوی پاساژعلاالدین گرفتم. یه شب کار کرد هنگ کرث به خاطر اون برگشتم تهران که پسش بدم فروشنده رو پیدا نکردم یه جوونی بود هیکلی یه نکه سبزه من که حلالش نمیکنم. سرم کلاه رفته تا خرخره انشاءالله خودش بمونه زیر آوار من کارگرم با هزار بدبختی پول جور کرده بودم.

سازگار چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1396 ساعت 09:43 ق.ظ

این گوشی ها متاسفانه فقط ظاهر قشنگی دارن.. و از لحاظ کیفیت واقعا ضعیف هستن.

رضا شنبه 16 دی‌ماه سال 1396 ساعت 11:36 ق.ظ

نوت 8 کپی بخرم یا نه

عبدالرضا چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 05:58 ب.ظ

نوت ۸ بخرم یا نخرم قیمتشم۵۰۰ت

میعاد دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 10:45 ب.ظ

از من میشنوید حتی فکر گوشی های تقلبی رو از سرتون بیرون کنید.این گوشی ها وقتی نت اونا روشن میشه خیلی زیاد تیک میندازه و بعضی وقتا هنگ میکنه که باید گوشی رو ریست کنی.یک مشکل دیگه این گوشی ها اینه که خیلی خیلی داغ میکنن و امکان ترکیدن این گوشی ها بعد یک سال استفاده خیلی زیاده.یکی دیگه از بدی هاشم اینه که خیلی مغناتیس زیادی دارن و موجب سرطان میشن.از من میشنوید با پوای که دارید اگر پولتون کم هست بهتره که یک گوشی خوب از یک شرکت معتبر خریداری کنید مثل هواوی.

اصغر شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام
من یه گوشی سامسونگ گلکسیs8 فول کپی خریدم.الان یه ماهی هست دارم استفاده میکنم میخواستم بپرسم اگه خراب شه میشه تعمیرش کرد؟؟؟؟

امیر یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 05:22 ب.ظ

نوت 8 چند سال عمر میکنه اگه ضربه اب بخورند

امیر پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام خسته نباشید من امروز یک دانه آیفون x طرح خریدم بخدا ببخشی ولی مثل(خر) ضرر کردم به هزار بدبختی گرفتم ۲۵۰ دیدم هنگ مکنه کیفتش پایین بود دوربینش افتضاح اصلا شبیه اصلش نبود نه فقط مال من مال هرکه آیفون x داره از قول من میکنید هرکی قصد خرید داره گوشی چینی نخره بخدا بعد از مدتی یا میسوزه یا باتریش خراب میشه که اصلا تو بازار هیچ قطعه ایش نیست دیگه شد تجربه برام یاعلی

sina سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام
تمام چیزهایی که تو وبلاگ گذاشتید واضح هست
من خودم وارد کننده گوشی طرح هستم
آقا کی گفته که دوربینش آن در حد ۱یا۲هست؟؟؟؟؟؟
گوشی های که دارم دوربین هاشون ۱۳واقعیه
خیلی هم سریع هست به هیچ عنوان هنگ نمی کنه بازی های دیتا دار رو راحت اجرا می کنه
دوستانی که به گوشی ۱۰۰تا۲۵۰پول دادین بدونید گوشی درجه۲یا۳خریدین
من گوشی هام درجه یک هست و بالای ۳۵۰قیمت دارن
گوشی طرح اصلی یک گوشی هست در قالب و شکل گوشی دیگه

.. یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 08:00 ب.ظ

من هشت پلاس خریدم افتضاحه یبار نیمسوز شد الان نمیدونم چیکار کنم اندرویدشو ای او اس کنم یا اینکه یه تعمیر اساسی بکنم توش

.. یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 08:04 ب.ظ

فقط گفته باشم تزئینیه وگرنه ن عکس ن هیچی روش بدرد نمیخوره وو هنگ میکنه اون اقاییم که گفت اینجوری نیست دروغ میگه تازه من 470هزار تومن ازم پول گرفتن یعنی هر کی بخره ضرر کرده اینا همشون دروغ میگن

حسن ابولحسنی سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام یکی از د وستانم گوشی طرح a8 را 400 تومن خریده دوربینش فقط سلفی کارمیکنه حافظه داخلی 4گیگ ، زیاد هنگ میکنه خدا ازشون نگذره چون طبقه ضعیف جامعه از اینگوشیها میخرند!.

مهرداد چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 09:05 ق.ظ

سلام خسته نباشید
من خودم S8mini خریدم خوبه ولی ۴Gنداره ، دوربین ضعیف داره، باتری ضعیف ولی من power bank خریدم ، حافظه داخلی220MBداره، تو setting یه گزینه داره برا ذخیره کردن رو مموری خارجی ولی قلابییه. ولی در کل خوبه لمس ‌پذیری قوی، .
و.... با تشکر

به تو چی یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 03:48 ق.ظ

گه گهر گه

مهدی چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام دوستان
از اونجایی که اسم گوشی طرح هستش و پول واقعا کمی بابتش پرداخت می کنیم باید توقع خوب کارکردن و مثل اصل بودنش رو نداشته باشیم چون همون مقدار که پول دادیم بازدهی می ده
موفق و سربلند باشید یاعلی

گکمنتالبیسشضصثقفغعت پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 02:55 ق.ظ

خهعغفقثصضشسیبلاتئو

عباس یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 05:48 ق.ظ http://abbasmosalla

چرا دروغ میگید من 14 سالمه ولی ی گوشی ایفون7 طرح اصلی بانه جی اس ام خریدم هیچ فرقی با ایفون اصلی نمیکنه تلگرامش هم مثل ایفونه 25 گیگ واقعی همتون دروغ میگید الان 1 سال دارم هنگ هم نمیکنه لطفا به مردم دروغ نگید !!!

افشین سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 03:01 ب.ظ

سلام من به شدت دنبال یک گوشی اپل طرح اصل هستم سایتش هم گیر آواردم مغازه های زیادی هم رفتم لطفا کسی که تجربه داشتن این گوشی رو داشته با من تماس بگیره و از تجربه شخصیش به من بگه
09026421882
afshin00980098@gmail.com

محمد شنبه 23 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 12:25 ق.ظ

چرا هیچ مغازه داری گوشی طرح نمیفروشه؟!!چون میدونن گوشی های اشغالیه و اگر خراب بشه به مشکل بخوره یه راس میان مغازه برای پس گرفتن پولشون من تا الان هر فروشنده ای رو دیدم خونگی بوده و مهلت تست نهایت تا 24ساعت میدن نه بیشتر

مهدی پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 01:50 ب.ظ

بخریم یا نه....

Darian دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 05:55 ب.ظ

مهم نیتت تونه
اتفاقا جدیدا مغازه ها گوشی طرح زیاد میارن و تا حدود یک هفته کامل مهلت تست میدن وبعضی ها گارانتی پس از فروش هم نیز به مشتریان میدن گوشی های طرح درجه یک دو سه داره و به قیمت گوشی بستگی نداره قیمت بالا رفته‌شما ۶۰۰ تومن بدی شاید دو شو بگیری ولی ۸۵۰ بدی شاید یک بیگری ولی اگ فروردین درخواست میدادین شاید درجه ا شو ۳۵۰ بهتون مفروختن باتشکر

MEHRDAD پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام
من میخوام طرح نوت 4بخرم بنظرتون خوبه؟

زباله چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام این گوشی ها واقعا وسوسه کنندس من خودم میخواستم بخرم ولی منصرف شدم چون امواج این گوشی ها 11000 هست در حالی که گوشی اصلی شدت امواجش 3 بود یعنی باید 100 برابر گوشی صرف دوا درمان بکنی نخرید البته دیگه گوشی نمیشه خرید شاید گوشی های توقیفی رو ازاد کنن با دلار 4200 اونوقت اماده خرید شید

vahid جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 09:25 ق.ظ

سلام منم میخواستم بخرم خیلی تحقیق کردم اول که گوشی های سامسونگ سری اس و نوت از اصل کوچکترند دوم از منو بوت میشه اعداد نمایش مقدار حافظه-رام-دوربین و ... کاملا مشابه اصل تغییر داد-۴جی نداره ولی فیک نشون میده داره-باتریش راست میگن کنده شاید بعضیا سریع باشه ولی اینترنتی نخرید-عکس اصلشو میذارن فیکش به خصوص سونی و اچ تی سی اصلا اصلا شبیه اصل نیست شاید از پشت شبیه باشه حتی آیفون اکس ببینید همشون از پشت عکس میذارن از جلو خدایی لبه تا لبه صفحه نیست کجاش شبیه؟آبروتون میره کسی بفهمه-در حد ۲۰۰تومنی ایرانیا بیشتر نمی ارزه الکی گرون کردن اصلا قیمت برای خودشون ۵۰ تومن هم نیست!باور کنید-اصل چینی بخرید لااقل امکانات داره هربرندی ک شد-قطعاتش بی نام و نشانند معلوم نیست به هر گوشی ک خریدید بخوره منطق نداره-تو شیپور سرچ کنید گوشی سوخته خراب-طرح جدید زیاد هست برد سوخته یا صفحه شکسته-آیفون باز شبیه تره جز اکس ولی ۲۰۰-۳۰۰بیشتر ندید آنلاین ها گرون میدن مغازه ها کمتر میدن دست فروش ک دیگه هیچی-خلاصه اگه مثل من میخوای حال کنی بهتره کلا نخری میخری خیلی ارزونشو بخر ک دلت نسوزه خیلی اگه سوخت-ورتو فیک دارم ۲ تا-شارژر خودش خراب شد به نوکیا زدم سوخت یکیشم تا ۳ سال برام کار کرد سوخت!اینم ورتو-خدایی گوشی خوبی بود ولی پاورش ضعیف بود-تصور کن بدم تعمییر!
حافظه واقعی ۴ گیگ!نه هر چیز دیگر همرو فیک با منو بوت درست میکنن-رام ۱-ولی میگن۲ یا ۴ چجوری میخوای موقع خرید ثابت کنی؟!سی پی یو ۴-برنامه تو کارت حافظه نمیشه ریخت!آلبالو هم چرت میگه رم انتخاب کن دستگاه رم نمیخوره پول رم های رو دستش مونده میگیره!-موبایل طرح گرون میده-موبایلکو و سناتور هم کلاه بردارن-آنلاین خرید نکنید دم خونه بیاره گوشی ببینیذ که واقعیه نه ماکت!
در اخر گوشی طرح گرون کردن میگن دلار درحالی که فقط مدل های پرطرفدار گرون کردن نه قدیمیارو!در نظر داشته باشید-من باشم از فکر ایفون فیک و نوت ۸ میام بیرون خیلی زوره ولی خوب نمی ارزه به ضررش-یه گوشی ایرانی حتی شده با ۸۰۰ میخرم والا حداقلش ۳-۴سال کار میکنه
s4 اقوام داشتند صفحش هنگه همشون ۱ مدلند-ایفون اس ۷ قرمز اصلا رنگش شبیه اصلش نیس یادتون باشه ۲ تاشو مقایسه کنید-باز ی سریا میگن نوت خریدم خوب در اومد-مثل میوه میمونه باید دستچین بشه معلوم نیست کدوم خوبه از یه بار هرچیزی ممکنه در بیاد

کژوان شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام از نظر من نخرید من S9 PLUS گرفتم وقتی سیم کارت رو میزاری توش بعد از یه مدت قطع میشه.

SASAN یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام عزیزان ایا این گوشی ها خوب هستند یا نه. لطفا جواب بدید.

امیر دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام من میخوام یک گوشی طرح ایفون اس۶ پلاس بخرم آیا این گوشی چطوره کاربران این گوشی از این مدل رازی هستین لطفا به سوالم جواب بدین

حبیب سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 10:50 ب.ظ

سلام منم مثل شما ها یه مصرف کننده ام نه فروشنده
من چند بار گوشی طرح خریدم الانم که دارم این پیغام رومینویسم با گوشی چینی مینویسم بنظر من گوشی های طرح عالیه فقط باید دقت کنید درجه 1 شو بگیرید چون تا درجه۳ یا ۴ تو بازار هستن الانم دنبال خرید ایفونx ونوت ۸ طرح هستم فقط دنبال درجه 1 هستم چون کیفیتشون عالیه فک کنم با این وضع بازار دوتاش میشه دومیلیون ونیم

Amir پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 07:33 ب.ظ

سلام میخواستم بدونم گوشی طرح آیفون اس ۶ پلاس چطوره قیمت 400هزار تومان است بخرم یانه اطفا به سوالم جواب بدین

Raha یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام ب همگی. من خودم ی ایفون x خریدم طرح هم هست خیلیم عالیه هم کیفیتش،هم کاراییش...هرگوشیی رو ک زیاااد باهاش کارکنی بعدیمدت خراب میشه،منک راضیش خداروشکر

samane سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 04:00 ب.ظ

نخریددددد نخریدد..مخصوصا از سایت تهران جی اس ام که علنا داره کلاهبرداری میکنه.. من یک ماهه ایفون 8 گرفتم خرابه هر 2 دقیقه خاموش میشه. هییچکس پاسخگو نیست افتاده داخل کشو، یه تومن دادم هیییچ استفاده ای نکردم

Issaa چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 12:42 ق.ظ

معرفی سایت کلاهبردار
دوستان حواستون باشه که سایت "تهران جی اس ام" به آدرس اینترنتی www.tehrangsm.com
(تهران جی اس ام ، فروش و ارسال پستی انواع گوشی موبایل ) و اکانت اینستاگرام tehrangsmcom
یه سایت کلاهبردار و دزد و شیاده
روش دزدیشون هم اینه که وقتی شما خرید اینترنتی میکنین میگن که بدلیل تلاطم بازار و یا اشکال فنی سایت امکان کد رهگیری و پرداخت دم در منزل وجود نداره و مجبورتون میکنن که تلفنی خرید کنید و یه شماره کارت برا واریز پول میدن که شماره حساب یه شرکته
بعد کالای خرید رو واستون میفرستن ولی نه مدلی که شما خواستین بلکه یک مدل بنجل ارزونتر یا دسته دوم و از یه آدرسی دیگه بغیر از آدرسی که تو سایته که یا شما هم‌مثل من برمیگردونین جنس رو و دیگه هم خبری از گوشی خریداری شده نمیشه و یا اینکه مجبورین همون جنس آشغالو قبول کنین و بی خیال شید
هرچقدر هم تماس گرفتم‌ یا جواب نمیدادن و درصورت جواب در کمال پررویی میگفتن که اشتباه شده و عصری پولتونو واریز میکنم که ازون عصرها ۳ ماه گذشته الان

تو یکی از پستای دیجیاتو برای یه بنده خدا کارتن خالی آیفون۷ رو به اسم گوشی فرستاده بودن
منم متاسفانه گول این آدمای حرومزاده و حروم لقمه رو خوردم و ازتون میخوام شما نفر بعدی نباشین
چون با وجود داشتن علامت ای نماد شکایت من از اتحادیه و پلیس فتا بجایی نرسید
بعد شکایت من ،کلا زدن زیرش که اصلا ما گوشی نفروختیم با این مشخصات

مبین سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام دوستان من قصد خرید گوشی از فروشگاه آلبالو رو داشتم کسی هس که قبلا خرید کرده باشه بگه چه جوریاست؟؟؟

میثاق جمعه 27 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام من از فروشگاه البالو خیلی دیدن کردم و خیلی از رفیقام هم ازش خریداری کردن، اکثرشون ایفون ۸+ و نوت ۸ خریدن خیلی هم راضی هستن خودمم ی ایفون ۸+ اصلی دارم واقعا باورم نمیشه ایفون های طرح کیفیتش اینقدر خوب باشه .

اعجمی چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 03:15 ق.ظ

آقا مبین فروشگاه آلبالو یه جاخوندم کلاهبرداره حواست باشه

یگانه دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 07:04 ب.ظ

منم میخوام ایفون ایکس طرح بخرم چیکار کنم بعضیا میگن خوبه بعضیا بد

محراب سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 09:13 ب.ظ

سلام یه آیفون xs هس ۱۲۰۰۰۰۰ و یه s9 هس ۱۳۵۰۰۰۰.
چیکار کنم بنظرتون؟

محمد جمعه 11 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام من از مغازه میخام یه طرح اپل ایفون Xبخرم میگه که خوبه خود طرف و گارانتى هم داره و 48 ساعت هم مهلت تست به نظر کسایى که خریدارى کردن خوبه یانه و برنامه و بازى روى انها نصب مى شود لطفا جواب دهید

RAZA جمعه 11 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 05:54 ب.ظ

سلام.من میخواستم از این نوع گوشیا بگیرم ولی وقتی پست های شما رو خوندم موندم بین دوراهی موندم لطفا جان مادرتون کمکم کنید.

مهدی مهراریا شنبه 12 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام اولا کسانی ک از این گوشیا تعریف میکنن صدرصد یا از فروشنده ها هستن یا تا حالا گوشی اصلی نداشتن من خودم ی تعمییر کار موبایلم 10 سال ک کارم اینه و سه سال ک دیگه طرح و فیک و طرح اصلی های کپی ک همش یعنی قلابی تعمییر نمیکنم متاسفانه چون گوشی گرون شده مردم دارن بازم مثل اوایل ک اطلاعتشون راجب گوشی پایین بود میرن سمت این گوشیا من واقعا از کسی ک اینارو میفروشه متنفرم و دلم ب حال کسایی ک میخرن میسوزه چون قطعا کسی میره سراغ این گوشیا ک هزینه خرید اصلیشو نداره غافل از این ک اون پولیم ک دارنو میریزن تو جوب اینا مزخرفن نخرید بخدا قسم مشکل ما اینه ک حرف و تجربه دیگران قبول نمیکنیم ن ب من ضرر میزنید ن پولی تو جیب من میره اما تجربه 10 سال خرید و فروش و تعمییرات موبایل در این مورد اینه ک نخرید و گول شیادارو نخورید البته هر ایرانی تو عمرش ی بار از اینا میخرع و بعدش بدجوری پشیمون میشه من میخوام شما اون ی بارو نخرید حتی اگه گقتن درجه 1 طرح اون درجه 2 ک بدع ن اینا دروغ عمش اشغال خیلی بد کار میکنه ن قطعاتش گیر میاد ن میشه تعمییرش کنید هرکسی هم ک مخالف بامن حاضرم شمارمو میذارم ک راجب این موضوع صحبت کنیم جدیدا سر یکی از کسایی ک دوسش داشتم و برام عزیز بود کلاه گذاشتن چون پولش کم بوده رفته سراغ این گوشیا حتی با من مشورت نکرد حالا پشیمون و ناراحته منم ناراحت شدم و تو این سایت کامنت گذاشتم تو شرایطی ک واقعا برا رسیدن ب کارام وقت کم میارم و براتون وقت گذاشتم دوستان عزیز از این اشغالا نخرید 09374951414 هر سوالی داشتین و هر کی مخالف منه میتونه تماس بگیره اگر ج ندادم مشغول کارم نیم ساعت بعد مجدد تماس بگیرید

رامین دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 01:52 ق.ظ

سلام ،دوستان سایت www.gooshitarh.com نوت8 اورده نوشته سفارش امارات با ویدئو تبلیغش قیمتشم کم نیست نزدیک 2تومنه،ب نظرتون درجه 1 هست و 2سالی کار میکنه ایا یا اینم از همین طرح اشغالاس کسی میدونه؟پرداخت درب منزل داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد